Küldetésünk

Küldetésünk

Cégünket 2013-ban azzal a céllal hoztuk létre, hogy elméleti tudásunkat a gyakorlati tapasztalatainkkal ötvözve a magyar piacon megkérdőjelezhetetlenül a legmagasabb ár / érték arányú szolgáltatást nyújtsuk egyaránt a Megbízóinknak és ügyfeleinknek – B2B és B2C szegmensekben egyaránt – a telefonos ügyfélkiszolgálás területén.

Hiszünk abban, hogy a hosszú távon is fenntartható, kiváló minőségű ügyfélkapcsolatok sikeressége 8+1 összetevő folyamatos, szakszerű és főleg nagyon gondos menedzselésében rejlik. Versenytársainktól az különböztet meg bennünket, hogy a kilenc összetevő menedzselésére hivatott 8+1 módszertan üzemeltetésében a cégünk két ügyvezetőjének 30+ éves  gyakorlati tapasztalata van.

Elérhetőségeink

1033 Budapest, Reményi Ede u. 3.

info@jobcontact.hu

Telefon:

BANKA TÍMEA   +36 70 458-4119

NÓGRÁDY NORBERT   +36 70 775-1959

KAKAS JÓZSEF   +36 20 822-7134

Térkép

JCM Kft.
NAIH

A JCM Ügyfélkapcsolati és Szolgáltató Kft. a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál NAIH-90153/2015 számon nyilvántartott adatkezelő.