Küldetésünk
Cégünket 2013-ban azzal a céllal hoztuk létre, hogy elméleti tudásunkat a gyakorlati tapasztalatainkkal ötvözve a magyar piacon megkérdőjelezhetetlenül a legmagasabb ár / érték arányú szolgáltatást nyújtsuk egyaránt a Megbízóinknak és ügyfeleinknek – B2B és B2C szegmensekben egyaránt – a telefonos ügyfélkiszolgálás területén.
Hiszünk abban, hogy a hosszú távon is fenntartható, kiváló minőségű ügyfélkapcsolatok sikeressége 8+1 összetevő folyamatos, szakszerű és főleg nagyon gondos menedzselésében rejlik. Versenytársainktól az különböztet meg bennünket, hogy a kilenc összetevő menedzselésére hivatott 8+1 módszertan üzemeltetésében a cégünk két ügyvezetőjének 30+ éves gyakorlati tapasztalata van.
Szolgáltatásaink
Telefonos ügyfélkapcsolat, telesales és telemarketing tevékenységekkel állunk megbízóink rendelkezésére B2C és B2B szegmensekben egyaránt. A felhő alapú szolgáltatás keretében igénybevett híváskezelő software és CRM rendszer segítségével kiemelkedő hatékonysággal biztosítjuk megbízóink részére az elvárt értékesítési volument.
Call Center (bejövő és kimenő hívások) a felhő alapú szolgáltatás keretében igénybe vett Call Centerünk technológiájának segítségével lehetőséget nyújtunk az alábbiakra: IVR-ban vagy anélkül fogadott hívások elosztása és kezelése, bejövő hívástípusok azonosítása után ügyfelek rögzítése meglévő CRM rendszerbe – igény szerint megbízónk saját rendszerébe -, teljes adminisztráció: back office tevékenység, iktatás és archiválás. Munkatársainkat szigorú szempontok alapján választjuk ki, toborzásuk során kiemelt figyelmet fordítunk minden szükséges kompetenciára.
Követeléskezelés: üzleti tevékenysége során mindenki arra törekszik, hogy időben hozzájusson a szolgáltatása és / vagy termékei ellenértékéhez. Sajnos nem minden vevő tartja be a fizetési határidőket. Ilyenkor egy külső követeléskezelő partner segítsége lehetővé teszi, hogy a pénzéhez jusson. Ebben is hatékonyan tudunk segíteni partnereinknek.
Call Center technológiai háttér
Munkánkat korábban a Virtual Call Center (VCC) szoftvere támogatta. 2016-ban áttértünk az UHU Systems „CALGO” rendszerére és egy újabb megbízói elvárásnak megfelelve 2017-ben bevezettük az Adertis Kft. „CAPITRIS” rendszerét is. Mindhárom rendszer felhő alapú szolgáltatás, lokálisan telepített Call Center technológiát nem használunk. Partnereink számára online behallgatási lehetőséget, akár a kampányok sikerességi mutatóinak real – time nyomon követését is tudjuk biztosítani mindhárom rendszerben.
Cégünk adatai
JCM Ügyfélkapcsolati és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: JCM Kft.
Médiában használt márkanév: JobContact
Cégjegyzékszám: 01-09-180546
Cégforma: Korlátolt felelősségű társaság
Bejegyezve: 2013/10/29
Székhely: 1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 212-214. 4. em. 22.
Telephely: 1138 Budapest, Váci út 168 (Reno udvar) “B” épület 1. em. 4.
Levelezési cím és ügyintézés: 1138 Budapest, Váci út 168 (Reno udvar) “B” épület I. emelet 4.A cég statisztikai számjele: 24754167-8560-113-01
Adószám: 24754167-2-42
Közösségi adószám: HU24754167
Banksz.: 10403435-50526880-89741005
K&H Bank, SWIFT (BIC): OKHBHUHB
IBAN: HU30 1040 3435 5052 6880 8974 1005
VPID (EORI): HU0039195175
Képviselik: Banka Tímea ügyvezető
Képviselik: Nógrády Norbert ügyvezető
Ügyvezetők elérhetőségei
Név: Banka Tímea
Beosztás: Call Center vezető
Telefon: +36 70 458-4119
e-mail: banka.timea@jobcontact.hu
Név: Nógrády Norbert
Beosztás: ügyvezető
Telefon: +36 70 775-1959
e-mail: nogrady.norbert@jobcontact.hu
Az utolsó három év nettó árbevétele
- 2015: 33.387.000 Ft
- 2016: 22.704.000 Ft
- 2017: 61.633.000 Ft
2017 nyarán cégünk tulajdonosi szerkezete átalakult, így nagy reményekkel tekintünk előre a 2018-as év várható eredményeire.
Szakmai minőség személyi garanciái
Cégünk egyik alapítója – Nógrády Norbert társtulajdonos-ügyvezető – 20+ éves Call Center / Contact Center vezetői tapasztalattal rendelkezik, mind megrendelői (UPC Magyarország Kft. és AXA Magyarország cégcsoport ügyfélszolgálati igazgató) mind szolgáltatói oldalon: Creditexpress Magyarország Kft operációs igazgató és JCM Kft ügyvezető.
A JCM Kft. Call Center vezetője – Banka Tímea – 15+ éves Call Center / Contact Center (UPC Magyarország Kft).csoportvezetői tapasztalattal rendelkezik.
Alkalmazott minőségbiztosítási folyamatok és módszerek
Call Centerünket a standard 8+1 módszertan alapján üzemeltetjük, amelynek kilenc alappillére:
- Munkaerő kiválasztás és beosztás
- Folyamatok menedzsmentje
- Minőségbiztosítás
- Képzések és tesztek
- Ösztönző rendszer
- Kampányok menedzselése
- Informatikai támogató rendszerek
- Riportok és statisztikák
- Költségek és bevételek tervezése és követése
Referenciáink
Invitel Távközlési Zrt
- Kimenő Call Center, meglévő ügyfelek körében Telesales értékesítés.
- Volumen: átlag 10.000 rekord / hó.
- Terület / munkavégzés célterülete: országosan az Invitel által lefedett területek.
Horizont Nyugdíjpénztár (korábbi nevén AXA Nyugdíjpénztár)
- Inaktív ügyfelek újra aktiválásához kapcsolódó Call Center szolgáltatások.
- Volumen: 1 – 2 ezer rekord / hó
- Terület / munkavégzés célterülete: országos
Prémium Egészségpénztár (korábbi nevén AXA Egészségpénztár)
- Tagtoborzás Call Centerrel.
- Volumen: 1 – 2 ezer rekord / hó
- Terület / munkavégzés célterülete: országos
Kimenő kampányoknál sikerdíjas árazás preferálása
Kimenő hívásokon alapuló kampányok esetén a tisztán sikerdíjas árazási modellt preferáljuk. Megbízói oldalon ezzel a kockázatot nullára redukáljuk, míg JCM oldalán ezzel tudjuk a legjobban teljesítő kollégáinkat hosszú távon megtartani. A saját kockázatunkat pilot időszak kikötésével tudjuk normál mértéken tartani.
A pilot időszak elején JCM az elállási szándékát az első három munkanap – a gyakorlatban ez három – öt „embernap” – tapasztalatai alapján érvényesítheti. JCM elállás esetén a Megbízó részére minimum három embernapnyi – minimum 24 munkaóra – hanganyag és rendszerezett piaci visszajelzés áll rendelkezésre. Egyben ez azt is jelenti, hogy szélsőségesen sikertelen kampány – nulla sikeresség – esetén a kampány / piackutatás JCM oldali költségeit – emberi erőforrás, Call Center használat és távközlési költségek – 100 %-ban JCM viseli.
A pilot időszak után a normál együttműködés keretében Megbízó és JCM közös akarattal áttérhet a csökkentett óradíj + sávos sikerdíj árazásra.
Új Megbízó részére allokálható erőforrásaink
Új megbízás esetén 5 FTE (full time equivalent) munkaerőt tudunk azonnal allokálni. Jelenlegi nagy partnereink scriptjeit alapul véve ezen erőforrás 4.000 – 6.000 rekord / hó feldolgozását jelenti.
Az 5 FTE megoszlása:
- 8 órás 1 fő (1 FTE)
- 6 órás 4 fő (3 FTE)
- 4 órás 2 fő (1 FTE)
Havi +2 FTE bővítést felelősséggel be tudunk vállalni. A jelenlegi munkaerő-piaci helyzetet figyelembe véve a bővítésben főleg 4-6 órás új kollégákra számítunk.