Rólunk

Küldetésünk

Cégünket 2013-ban azzal a céllal hoztuk létre, hogy elméleti tudásunkat a gyakorlati tapasztalatainkkal ötvözve a magyar piacon megkérdőjelezhetetlenül a legmagasabb ár / érték arányú szolgáltatást nyújtsuk egyaránt a Megbízóinknak és ügyfeleinknek – B2B és B2C szegmensekben egyaránt – a telefonos ügyfélkiszolgálás területén.

Hiszünk abban, hogy a hosszú távon is fenntartható, kiváló minőségű ügyfélkapcsolatok sikeressége 8+1 összetevő folyamatos, szakszerű és főleg nagyon gondos menedzselésében rejlik. Versenytársainktól az különböztet meg bennünket, hogy a kilenc összetevő menedzselésére hivatott 8+1 módszertan üzemeltetésében a cégünk két ügyvezetőjének 30+ éves  gyakorlati tapasztalata van.

 

Szolgáltatásaink

Telefonos ügyfélkapcsolat, telesales és telemarketing tevékenységekkel állunk megbízóink rendelkezésére B2C és B2B szegmensekben egyaránt. A felhő alapú szolgáltatás keretében igénybevett híváskezelő software és CRM rendszer segítségével kiemelkedő hatékonysággal biztosítjuk megbízóink részére az elvárt értékesítési volument.

 

 

Call Center (bejövő és kimenő hívások)  a felhő alapú szolgáltatás keretében igénybe vett Call Centerünk technológiájának segítségével lehetőséget nyújtunk az alábbiakra: IVR-ban vagy anélkül fogadott hívások elosztása és kezelése, bejövő hívástípusok azonosítása után ügyfelek rögzítése meglévő CRM rendszerbe – igény szerint megbízónk saját rendszerébe -, teljes adminisztráció: back office tevékenység, iktatás és archiválás. Munkatársainkat szigorú szempontok alapján választjuk ki, toborzásuk során kiemelt figyelmet fordítunk minden szükséges kompetenciára.

 

Követeléskezelés: üzleti tevékenysége során mindenki arra törekszik, hogy időben hozzájusson a szolgáltatása és / vagy termékei ellenértékéhez. Sajnos nem  minden vevő tartja be a fizetési határidőket. Ilyenkor egy külső követeléskezelő partner segítsége lehetővé teszi, hogy a pénzéhez jusson. Ebben is hatékonyan tudunk segíteni partnereinknek.

 

 

 

Call Center technológiai háttér

Munkánkat korábban a Virtual Call Center (VCC) szoftvere támogatta. 2016-ban áttértünk az UHU Systems „CALGO” rendszerére és egy újabb megbízói elvárásnak megfelelve 2017-ben bevezettük az Adertis Kft. „CAPITRIS” rendszerét is. Mindhárom rendszer felhő alapú szolgáltatás, lokálisan telepített Call Center technológiát nem használunk. Partnereink számára online behallgatási lehetőséget, akár a kampányok sikerességi mutatóinak real – time nyomon követését is tudjuk biztosítani mindhárom rendszerben.

 

Cégünk adatai

JCM Ügyfélkapcsolati és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: JCM Kft.
Médiában használt márkanév: JobContact
Cégjegyzékszám: 01-09-180546
Cégforma: Korlátolt felelősségű társaság
Bejegyezve: 2013/10/29
Székhely: 1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 212-214. 4. em. 22.
Telephely: 1138 Budapest, Váci út 168 (Reno udvar) “B” épület 1. em. 4.
Levelezési cím és ügyintézés: 1138 Budapest, Váci út 168 (Reno udvar) “B” épület I. emelet 4.A cég statisztikai számjele: 24754167-8560-113-01
Adószám: 24754167-2-42
Közösségi adószám: HU24754167
Banksz.: 10403435-50526880-89741005
K&H Bank, SWIFT (BIC): OKHBHUHB
IBAN: HU30 1040 3435 5052 6880 8974 1005
VPID (EORI): HU0039195175
Képviselik: Banka Tímea ügyvezető
Képviselik: Nógrády Norbert ügyvezető

 

Ügyvezetők elérhetőségei

Név:             Banka Tímea
Beosztás:     Call Center vezető
Telefon:       +36 70 458-4119
e-mail:          banka.timea@jobcontact.hu

 

Név:             Nógrády Norbert
Beosztás:     ügyvezető
Telefon:       +36 70 775-1959
e-mail:          nogrady.norbert@jobcontact.hu

 

Az utolsó három év nettó árbevétele

  • 2015:  33.387.000 Ft
  • 2016:  22.704.000 Ft
  • 2017:  61.633.000 Ft

2017 nyarán cégünk tulajdonosi szerkezete átalakult, így nagy reményekkel tekintünk előre a 2018-as év várható eredményeire.

 

Szakmai minőség személyi garanciái

Cégünk egyik alapítója – Nógrády Norbert társtulajdonos-ügyvezető – 20+ éves Call Center / Contact Center vezetői tapasztalattal rendelkezik, mind megrendelői (UPC Magyarország Kft. és AXA Magyarország cégcsoport ügyfélszolgálati igazgató) mind szolgáltatói oldalon: Creditexpress Magyarország Kft operációs igazgató és JCM Kft ügyvezető.

A JCM Kft. Call Center vezetője – Banka Tímea15+ éves Call Center / Contact Center (UPC Magyarország Kft).csoportvezetői tapasztalattal rendelkezik.

 

 

Alkalmazott minőségbiztosítási folyamatok és módszerek

Call Centerünket a standard 8+1 módszertan alapján üzemeltetjük, amelynek kilenc alappillére:

  • Munkaerő kiválasztás és beosztás
  • Folyamatok menedzsmentje
  • Minőségbiztosítás
  • Képzések és tesztek
  • Ösztönző rendszer
  • Kampányok menedzselése
  • Informatikai támogató rendszerek
  • Riportok és statisztikák
  • Költségek és bevételek tervezése és követése

 

Referenciáink

Invitel Távközlési Zrt

  • Kimenő Call Center, meglévő ügyfelek körében Telesales értékesítés.
  • Volumen: átlag 10.000 rekord / hó.
  • Terület / munkavégzés célterülete: országosan az Invitel által lefedett területek.

 

Horizont Nyugdíjpénztár (korábbi nevén AXA Nyugdíjpénztár)

  • Inaktív ügyfelek újra aktiválásához kapcsolódó Call Center szolgáltatások.
  • Volumen: 1 – 2 ezer rekord / hó
  • Terület / munkavégzés célterülete: országos

 

Prémium Egészségpénztár (korábbi nevén AXA Egészségpénztár)

  • Tagtoborzás Call Centerrel.
  • Volumen: 1 – 2 ezer rekord / hó
  • Terület / munkavégzés célterülete: országos

 

 

Kimenő kampányoknál sikerdíjas árazás preferálása

Kimenő hívásokon alapuló kampányok esetén a tisztán sikerdíjas árazási modellt preferáljuk. Megbízói oldalon ezzel a kockázatot nullára redukáljuk, míg JCM oldalán ezzel tudjuk a legjobban teljesítő kollégáinkat hosszú távon megtartani. A saját kockázatunkat pilot időszak kikötésével tudjuk normál mértéken tartani.

A pilot időszak elején JCM az elállási szándékát az első három munkanap – a gyakorlatban ez három – öt „embernap” – tapasztalatai alapján érvényesítheti. JCM elállás esetén a Megbízó részére minimum három embernapnyi – minimum 24 munkaóra – hanganyag és rendszerezett piaci visszajelzés áll rendelkezésre. Egyben ez azt is jelenti, hogy szélsőségesen sikertelen kampány – nulla sikeresség – esetén a kampány / piackutatás JCM oldali költségeit – emberi erőforrás, Call Center használat és távközlési költségek – 100 %-ban JCM viseli.

A pilot időszak után a normál együttműködés keretében Megbízó és JCM közös akarattal áttérhet a csökkentett óradíj + sávos sikerdíj árazásra.

 

Új Megbízó részére allokálható erőforrásaink

Új megbízás esetén 5 FTE (full time equivalent) munkaerőt tudunk azonnal allokálni. Jelenlegi nagy partnereink scriptjeit alapul véve ezen erőforrás 4.000 – 6.000 rekord / hó feldolgozását jelenti.

Az 5 FTE megoszlása:

  • 8 órás 1 fő (1 FTE)
  • 6 órás 4 fő (3 FTE)
  • 4 órás 2 fő (1 FTE)

 

Havi +2 FTE bővítést felelősséggel be tudunk vállalni. A jelenlegi munkaerő-piaci helyzetet figyelembe véve a bővítésben főleg 4-6 órás új kollégákra számítunk.

Elérhetőségeink

1033 Budapest, Reményi Ede u. 3.

info@jobcontact.hu

Telefon:

BANKA TÍMEA   +36 70 458-4119

NÓGRÁDY NORBERT   +36 70 775-1959

KAKAS JÓZSEF   +36 20 822-7134

Térkép

JCM Kft.
NAIH

A JCM Ügyfélkapcsolati és Szolgáltató Kft. a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál NAIH-90153/2015 számon nyilvántartott adatkezelő.