CALL CENTER SZOLGÁLTATÁS

BEJÖVŐ HÍVÁSFOGADÁS

Korszerűen kiépített Call Centerünk technológiájának segítségével lehetőséget nyújtunk az alábbiakra:

  • híváselosztás (IVR)
  • bejövő hívástípusok azonosítása
  • ügyfelek rögzítése meglévő CRM rendszerbe (igény szerint megbízónk saját rendszerébe)
  • teljes adminisztráció (back office tevékenység, iktatás, archiválás)

Munkatársainkat szigorú szempontok alapján választjuk ki, toborzásuk során kiemelt figyelmet fordítunk minden szükséges kompetenciára. Call Center szolgáltatásunkkal klasszikus híváskezelésben, mobil iroda szolgáltatásokban vagy időszakos jelleggel a túlcsorduló hívások kezelésében segítünk megbízóinknak. Az egyes megbízások egymástól teljesen szeparáltan is kezelhetőek.

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, írjon nekünk az ajanlatkeres@jobcontact.hu email címre.

Előre is köszönjük megtisztelő bizalmát!

JobContact csapata

Elérhetőségeink

1033 Budapest, Reményi Ede u. 3.

info@jobcontact.hu

Telefon:

BANKA TÍMEA   +36 70 458-4119

NÓGRÁDY NORBERT   +36 70 775-1959

KAKAS JÓZSEF   +36 20 822-7134

Térkép

JCM Kft.
NAIH

A JCM Ügyfélkapcsolati és Szolgáltató Kft. a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál NAIH-90153/2015 számon nyilvántartott adatkezelő.